GroenLinks knipt weer hagen Singel/Kostverlorenpad

Zaterdag 11 maart steekt GroenLinks de handen uit de mouwen en worden de hagen langs de Singel nabij het Kostverlorenpad gekortwiekt. Iedereen die een handje wil helpen is natuurlijk van harte welkom die middag, van 14.00-16.00u. Na gedane arbeid is het goed rusten en zorgen we voor een versnapering.

Door bezuinigingen van de gemeente op het groenonderhoud stonden een paar jaar geleden flink wat hagen op de nominatie om te worden gerooid. Door een motie van Groenlinks kregen inwoners toen meer tijd om aan te geven of men hagen zou willen ‘adopteren’, door ze als inwoners zelf te onderhouden. Vele hagen zijn op die manier behouden gebleven. GroenLinks heeft uiteraard ook zelf enkele hagen geadopteerd en aanstaande zaterdag, de ‘NLdoet-dag’, is het weer tijd voor groot onderhoud. Opgeven kan op de site van NLdoet: http://nldoet.nl/klus/27981, maar u kunt ook gewoon langskomen op zaterdag 11 maart van 14.00-16.00u langs de Singel nabij het Kostverlorenpad.